Dagens träning och besviken

Står och avslutar mitt träningspass på crosstrainern, inser att klockan är 20:30, får INTE missa Lipstick Jungle.
Så jag skyndar mig ut i bilen och brummar hem, kastar mig in i duschen (aktar mig för att snubbla på slangen från tvättmaskinen) och är färdig precis kl 21:00.
Slår på tv:n, men vad ser jag då!? Dupre!!
NEJ, vad är detta??!!
Surfar in på tv3 och ser att det är ny tid, lördagar!! kl 18:00.. hur ofta sitter jag framför tv:n vid den tiden, undgefär aldrig.. då var måndagens tv nöje förbi... kanske ska börja se om SATC boxen, om nu inte Lina vill låna den? :)

Träningen blev rygg

Chins med hjälp
Rodd i C.C
Latsdrag i C.C
Hantelrodd
Hig row i maskin
Ryggresningar på bänk


Avlsutade med 15min cardio (som kunde blivit mkt längre, OM jag vetat att det inte var LJ, kände mig så pigg)

Jaha, då blir det till att slö titta på tv, finns det inget vettig så kryper jag isäng.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Vad bra :D



Japp, ny vecka, nya tag :D

2009-09-07 @ 22:14:46
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, typ ungefär nästnästnästa år när jag har TID att se den...

2009-09-08 @ 19:56:13
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0