Underbart!

En liten snabb uppdatering fran mig har i SA..

Landskapet ar helt fantastiskt, fran slatter till djupa dalar.
Vi landade i Johannesburg kring 10 i morse.

Blev kvar dar for lunch, sedan bilade vi i ungefar 4 timmar.
Nu har vi kakat middag, sett flodhastar och vattenbufflar precis bredvid restaurangen.
Helt sald pa hotellet, och har an bara sett det i morker..
Rummen ar sjuuuukt fina och vi har en liten pool pa "garden"..

Jag ar i paradiset, helt klart!!! och an har jag bara sett en brakdel av allt.


Hoppas det ar bra hemma i sverige, nu vet ni iaf att vi har det bra.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Katrin Lindberg

Om du nu läser detta medans du är där nere i SA.

Det går visst att mms-blogga från utlandet. Tänkte om du ville bjuda på en bild, eller rättare sagt fresta oss ;P

Hoppas ni har en underbar semester.

2009-10-27 @ 20:48:43
URL: http://katrinlindberg.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jaa.. men vad skickar jag till om jag ska blogga harifran?? hittar inget om det, ar det samma nummer eller? :)

2009-10-27 @ 20:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0