Trip to the sun

Då bär det snart av... om ca 7 timmar sitter vi på planet mot London!
Lite väntan där i ngn timme, sedan åker vi mot Johannesburg.
Fy fan va kul det ska bli!! Hela 2 veckor!!
Grämer mig över att Lina och Joel inte kan åka med... :(

Det sista är packat, ipoden laddas, sedan är jag nästan good to go.
Men först en sväng ner på stan.. :) Får inte glömma att köpa ett lås bara.

Är faktiskt lite nervös.. haha!

Pass, pengar.. så länge det är med så klarar jag mig iaf!

Två veckor utan internet, hur ska JAG palla det??!!
Kommer helt klart försöka ragga upp ngn dator där borta, så löser det sig kommer en uppdatering från mig.
Det kan ni räkna med!! Om inte, så kommer en BIG update sedan..

Sköt om er! 

Puss & Kram 



Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas ni får en supersemester =)

Kram på dig <3

2009-10-26 @ 11:56:31
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0