Slutfasen

Dagens träning blev bröst och mage.
Han tyvärr inte köra så mkt som jag önskade, då jag skulle på schema möte inför våren 2010.

Tre övningar bröst och två mage.. that was it! :(
Ingen cardio och inga vader.. men ska nog kunna klämma in det en annan dag i veckan.

Då till huvudrubriken, är nu inne på slutfasen av min lilla diet.
På fredag är sista fettmätningen, men den här gången blir det nog inte så stor skillnad mot förra mätningen.
Känns inte så iaf.. vet att jag sa så förra gången också, men de här två veckorna har det blivit lite slarv ngn dag.
Vilket gör en hel del på resultatet.

Det blir som det blir, sedan är det semester och massa god mat. :P

Träningen har iaf gått bra, så jag hoppas att muskelmassan har ökat lite mer.

Nu är det DH på tv, sedan blir det bums i säng..
Upp i ottan och promenera, är så skönt att ha kommit igång med det!
Om du inte gör/gjort det, try it!! :)
Skönt att börja dagen med friskluft, och dra upp pulsen lite. :)

Känns lite bättre nu än tidigare.. så humöret kan vända ibland..

Puss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0