Gårdagens träning

Känner mig mkt nöjd med gårdagen! :)

Jag och Fia körde rygg och biceps först, sedan avslutade vi med ett spinningpass.
Kan säga att jag somnade gott när jag väl kommit i säng.

Rygg

Skivstångsrodd 40/50kg
Chins 19kg hjälpvikt
Enarms hantelrodd 17.5/20kg
Latsdrag C.C 22.5 (sammanlagt 45kg, då vikten avser 22.5/handtag)
Rodd i C.C 20kg
Ryggresningar på sned bänk med viktskiva 5kg

Biceps

Bicepscurl i C.C 18,5kg
Hantelcurl 10kg

Spinning/Bas 45min Körde på extra tungt motstånd, så det kändes gott i benen vill jag lova. :)

Nu är det dags för käk, sedan fortsätter dagen med jobb, jobb, jobb....

En bild sedan min och Isas helg... men blir nog bara den jag är generös att bjuda på.. ;)

Lite lätt skivstångs rodd....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0