Förkylning

Idag bröt det ut... fy tusan säger jag bara!
Vilke ju köra gärnet på mitt pass idag, men fick fixa vikarie istället.
Riktigt surt!!
Så ikväll blir det bara att kurera mig hemma i soffan, packa lite och tycka synd om mig själv...

Nu är det snart klart med lägenheten, skriver pappren på fredag, så är allt klart! :)
Känns riktigt skönt att det verkar lösa sig innan resan!

När jag sedan kommer hem, så är det inflytt till nya lyan.
Vilket känns spännande, men också jobbigt. Hatar att packa/packa upp!
För att inte nämna flyttstäda.. Fy.. hate it!

Snart helg, det ser jag iaf fram emot! :) Leeedig!!


Kommentarer
Postat av: pappsen

Grattis till din nya dator.

Stora kramisar

2009-10-22 @ 00:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0