YO!

Natten närmar sig, och snart sluter jag mina gröna...

Har gått i ett hela dagen på jobbet, men det är ju riktigt kul då! :)
Blev middag med Angelica efteråt, sushi, sååå gott!
Alltid nice att umgås med henne, snacka skit och lufta hjärnan..

Resten av kvällen har jag donat på hemma som en iller, vill ju få det att kännas som ett hem.
Mysig, ombonat och levande. :)
Det tar sig, kommer bli så bra!
Behöver bara få besök av mammsen, för att måla om köksbordet/stolarna och lite annat.
Och även mors HG, för en och en annan spegel måste upp.. för en borr äger jag inte.
Kom, kom, kom hiiiit snart. ;)

Sedan lovar jag att det bli vin/glögg kväll, inflyttningsfest, kalla det vad ni vill.
Men ferre blir det iaf! :D

Morgonprommis i morrn, är ett måste!
Så nu lägger jag ner, loggar av, kryper isäng.

Natti natti..

Grymt skön låt, såhär på kvällskvisten


Kommentarer
Postat av: makkan

Va?! ska du ha inflyttningsfest?! =)

2009-11-26 @ 22:51:04
Postat av: Fanny

Ja, vi hade ju aldrig det! :)

2009-11-27 @ 08:03:52
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0