Vinprovning eller solning

Idag hade vi planerat att aka och se pa valar.
Men nar vi klev upp regnade det och var riktigt pissvader.
Sa det blev lite sovmorgon och en lugn frukost.

Men nu har vadret spruckit up och solen skiner for fullt.
Det ar for sent att aka och se pa valarna, sa det blir kanske vinprovning eller slappa i solstolen.
Lite farg ar ju alltid kul att fa. :)

Cape point var vackert som sjutton, vilken utsikt och vilket landskap!

Da var det bara 5 dagar kvar har, sedan hem till vardagen och alla masten.
Det forsta som hander ar adressandring och en massa sadana saker.
Sedan aker jobbet ivag i tva dagar pa konferens, trevlig varre! :)
Men efter det ar det bara flyt som galler, kanns jobbigt men skont nar det ar over.
Gillar som sagt inte att flytta!

I mandags skrevs forresten pappren pa gamla lagenheten, sa nu ar den sald!
Kanns skont, att det till slut loste sig trots deras strul!

Ska njuta fullt ut dessa 5 dagar, kommer verkligen sakna detta land!
Om det inte vore for den hoga kriminaliteten, sa skulle sydafrika sta hogst upp pa listan for "land at vilja bosatta mig i"!

I morrn fyller papsen ar, da blir det middag pa varan favorit restaurang, "The Kove".
Dar gor dom godaste kaket jag atit, och definitivt godaste Mojihiton (hur det nu stavas) jag nagonsin druckit.


Na, nu ska jag ut i soooolen!

Kram pa er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0