Nast sista kvallen..

Da var det fredag, och det ar nast sista kvallen har i sydafrika.
Shit vad jag komer sakna detta stallet, men langtar anda hem grymt mkt!
Vill hem till min vardag med jobb, TRANING och allt som hor till!

Langtar till mina matrutiner, for nu kanner jag mig mest svullen och otrivs med formen.
Har blivit for mkt vin och god mat! ;P
Men snart ar jag pa banan igen!!

Igar tog jag en loprunda pa stranden, riktigt skont att fa upp flaset och fa kanna musklerna arbeta!
Grymt jobbigt i sanden dock!

Ikvall blir det restaurang med vara tyska vanner, sa trevligt att umgas med dom.
Sa det blir nog annu mera god mat, och vin och desert!! farligt, farligt, men harligt, harligt pa samma gang!

Idag var vi och sag pa valar, tyvar tog vi inte batturen, for vi var ute for sent och skulle inte hinna hem till middagen i kvall isafall. Men vi sag den nara stranden iaf! Sa det var riktigt haftigt!

Sparar burdykningen med hajar till nasta gang, for kommer helt klart att aka hit igen! :)

Nu ska jag lagga pa en rem, ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Lina

Äh, ge dig... Njut av lite ledighet från träningen. Det är ju typ samma sak som att jag skulle längta tillbaka till pluggandet efter två veckors semester.. Öhhh???



Välkommen hem i varje fall, och vi ses nästa helg - om du betalar min bussbiljett tur och retur..

2009-11-06 @ 17:49:03
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0