Fortfarande inget internet

Har inte riktigt fått tummen ur och skaffat mig något, börjar faktiskt få lite krupp på det!

Allt är iaf bra, börjar komma mer och mer iordning här hemma.
Och det känns riktigt bra! Lägenheten är verkligen jag.. :)

Igår var det bio, såg 2012.. var inte alls som jag förväntat, faktiskt inte ens sevärd.
Så ni kan skippa den, 2½ timme, grymt utdragen.. kunde lätt kortats ner till 1½ timme.

I kväll ska jag iväg till Boggi, men tyvärr så funkar inte belysningen på banan..
Så jag kan inte rida!! :( riktigt bittert! Men inte hjälper det att muttra över det, bara att gilla läget.

Får åka hem och fortsätta boa in mig i lghten istället.

Spinningen ikväll var fullsatt, härligt gäng och jag kände mig så nöjd efteråt! :)

Nä, nu ska jag skynda mig iväg...

Kommentarer
Postat av: Mor

Blir det två kartonger/kväll???:) Jag vet att du kommer att få SÅ mysigt när du får allt i ordning!

Pussokram!!

2009-11-18 @ 21:27:18
Postat av: Anna

vi som ska se den imorgon!!! Då skiter vi i den alltså =)

2009-11-20 @ 15:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0