Äntligen fredag!

Då var det helg, och min kommer spenderas i stockholm på svettisdagarna med Friskis&Svettis.
Härligt värre! :) Massa träning och ngn föreläsning, bla "självkänsla" med Mia Törnblom.

Det enda bittra är att jag hade också gärna varit hemma i helgen.
Har varit borta så himla mkt senaste tiden, och vill ju få ordning i mitt hem, och lite andra anledningar.
Men nu ska jag inte planera in ngt mer innan jul, bara vara hemma i Västerås! :)

Idol ikväll, dom är riktigt bra!

Sedan blir det till att packa inför helgen, och isäng i vettig tid, 07.52 går tåget från stationen...
Ska bara lyckas ta mig dit, ingen aning om hur bussarna går från mig.

Träningen igår gick sjukt bra! Har aldrig fått så bra kontakt i ryggen! :D Härligt!!

Idag blev det bröst och biceps, flöt på bra det med.. fan va jag gillar att lyfta vikter.
It's my drug!

Trevlig helg, mys och må gott.

Kommentarer
Postat av: Lina

Har du skaffat internet redan??

2009-11-20 @ 22:18:53
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0