Strömsholm

Vaknade 07.30 i morse, morgon fodring i stallet.
Passade på att putsa det jag inte hann göra sist, så nu är det bara hoppsadeln och kandaret kvar.
Tömkörde Boggi, seg men annars fin i formen.

Sedan bar det av till Strömsholm och lunch med Elisabeth.
Satt där i två timmar och pratade om allt möjligt, var riktigt trevligt!
Fick med mig ett till par trasiga ridbyxor, bara att laga så duger dom till mig. :)

På lördag eller söndag ska jag åka och se när hon ska rida för Peter Markne, tror jag att det var.
Ska bli kul, CC är ju så sjukt snygg häst!

Annars har jag bara tagit det lugnt resten av dagen, var inne på hööks en sväng, så i morrn blir det shopping.
Nu blir det film och lite glass.
Skönt å vara långledig!

Ingen träning idag, men blir ett benpass i morrn, pumpa gärnet!

So long....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0