Snart helg

Vet att jag lovade lite formstatus, och det kommer ikväll.. Har bara inte haft tid.
Ve och fasa, men det sporrar mig ju till att göra resultat. :)

Fick massage i morse, shit va skönt!
Masserade trapezius fästena uppe i nacken, gud vilken huvudvärk jag fick.
Snacka om att det sitter mkt spänningar där, så detta var välbehövligt!

Jobb, jobb och jobb. Sedan är det rygg på schemat innan stallet och dressyr på banan.

Värdet är strålande, lite kallt i luften men helgen ska ju tydligen bli KANON!

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Denicé

Hellluuu igen =)

Nä, men de e lungt. Det är nämligen så att min sambos kompis kommer över till oss i helgen å vi tänkte dra med honom på ett armpass i helgen =)

Han ska flytta hit å vil vill ju såklart att han ska börja träna på "vårt" gym. Det var därför jag frågade.



Hahhahah, jo,jag sa spagettiben, för de är vad dom är just nu av de passet,hahahahah!

Trevlig helg Fanny å tack ändå =)

Tjingeling

2009-05-29 @ 13:49:39
URL: http://www.metrobloggen.se/denice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0