Känner mig bättre...

Det är helt normalt att känna hur energin tryter, speciellt när man tränar som jag gör.
Har legat lågt i veckan, promenad måndag, armar tisdag och spinpass + promenad på kvällen, stallet och ridning igår.
Hade planer på rygg i morse, men försov mig!
Får se hur mkt tid som finns över ikväll, annars blir det rygg i morrn bitti.

Måste se över mitt kostintag, förlorar mycket av min energi där.
Får inte i mig det behov som min kropp skriker efter, måste äta oftare och bättre mat.
Ämnesomsättningen har verkligen ökat!
Känner mig som skalman och hans mat och sov klocka.
Efter jag ätit ett mål så tjurar magen efter ca 2 timmar. MAAAT!

Är bara så grymt dålig på sånt där! Nu borde man ha en kompis som kunde massa om kost, och kunde ge mig ett upplägg för mitt behov.

Finns det någon frissa och "kostexpert" som vill bli vän med mig.. haha, ;)
Nej, jag får pröva mig fram helt enkelt.

Efter jobbet blir det raka vägen till stallet, mocka skit och ge middag.
Därefter bolaget och Ica, massa som ska inhandlas för morgondagen! Ve och fasa!!

Hoppas drinkarna blir lyckade i morrn, har aldrig blandat ihop en cosmo.
Men det är ju sprit, så det går väl ner...



Hanna Ågren: Kul att du läser min blogg gumman! :) 


Kommentarer
Postat av: hannah

lite kost kan man ju.. :p.. gör inte du?

sökt en kurs som heter kost o fysisk aktivitet i ett folkhälsoperspektiv.. krångligt va? ;)

2009-05-14 @ 14:15:56
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: josse

Jag hjälper dig jätte gärna. Bilder, färgval, lite tema känsla så jag vet hur du vill ha det :D .. !! Och ja.. en fika! SÅ fort jag får tid över så smsar jag dig.. när du får tid över smsar du mig!.. Så får det bli!! :D JOSSE

2009-05-14 @ 18:28:59
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0