MåNdAg

Började med stallet och tömkörning av Boggan.
Tur han ska skos i veckan, för här bildas det styltor när han går utan sulor.
Nu är jag trött på snön!!
Be GONE!

Sitter och trugar i mig en proteindrink som ska smaka härlig choklad, jo tjena!
Snarare smörig kola... eller inte ens kola, bara äcklig rent ut sagt.
Men har jag öppnat plånboken för detta tillskott, så ska jag banne mig dricka varenda droppe!

Jobbade till 19 idag, sedan har jag kört rygg & mage på gymmet.
Var riktigt härligt, lite omotiverad i början, men det vände till slut.

I morrn bitti blir det prommis till jobbet, sedan gymmet och träna armar innan jag börjar jobba.
Just the way I like it!

Har varit lite yr i huvudet idag, vet inte vad det kan bero på.
För lite vätska, låsning i nacken, eller bara kroppens reaktion på allt som hänt.
Obehagligt iaf.

Fy vilken äcklig bismak på denna "drink", usch... jaja, ska pina i mig den och ni får må så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0