Försov mig..

Idag försov jag mig från morgonträningen... F*UCK!

Och så har jag bytt pass med Niklas, så jag kör lunchen i morrn istället.
Med andra ord så måste jag träna efter jobbet och mötet ikväll.
Men det går ju det med.

Blir såhär istället.

Tisdag: Ben

Onsdag fm: Rygg
Lunch: Spin Medel
Em: Biceps/Triceps

Ojoj, vilken onsdag det blir....

Men jag slutar tidigt, så jag hinner ju faktisk göra allt det där, plus hästen.

Lina, du får väl flytta hit när du gått klart skolan... ;)

Ja, så har jag en trevlig nyhet. Boggi ska bo på Strömsholm i 2 månader!!
Ska bli grymt kul, värsta trimmar månaderna.

Kram på er därute!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja jag får väl söka mig dit efter fyra år :-)

2009-03-17 @ 22:44:36
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Maria H

Hej! Åh, vad kul att hitta åt dig!

Värst vad du är seriös och duktig på att träna :-)

kram!

2009-03-19 @ 08:52:30
URL: http://familjenhallman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0