En bra dag

Mitt i allt elände så har den här dagen varit riktigt bra!

Det tackar jag mina kära kollegor för, sånt härligt gäng jag jobbar med.
Det var länge sedan jag skrattade så mkt som jag gjort idag, Fan va skönt!!

Man mår så mkt bättre efteråt och kände mig inte alls lika deppig och lättirriterad.

Lite bilder från katastrofen på jobbet, det ser numer ut som en byggarbetslplats.... igen....

Receptionen, eller där receptionen ska stå.    Övervåningen, utanför toaletten där röret sprang läck   Toaletten där det började

Taget från entren, ingången till gymmet ligger till vänster i bild.

Det som varit en topp anläggning är nu ett skal.
Men efter regn kommer solsken, vi reser oss och gör det med råge!

Jäklar vad vatten kan ställa till det!

I morrn flyttar jag "hem" Boggi, känns faktiskt skönt. Förutom saknade ett ridhus..

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Mor

Yeah.... Nu hör vi lite jävlar anamma igen...!



Pussokram på dig från oss!

2009-03-06 @ 21:42:51
Postat av: Vicky

Skönt att det kommer igång så fort på R med vattenskadan. Kul att komma tillbaka "hem" till gamla stallet igen, så man slipper va så ensam :) Trevlig helg gumman!

2009-03-06 @ 22:12:30
Postat av: Josse

Pratade med jimmy idag.. han jobbar visst med att röja på friskis! :D .. coolt. Han tyckte att han sett dig där, och försökte känna igen.. det var lite dråpligt tyckte jag :D

2009-03-08 @ 19:21:26
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0