Hem kära hem

Jag åkte ju som sagt hem till lillebrors student förra veckan.
Det blev en tripp på 76 mil upp och minst 85mil hem, då vi tog vägen förbi Uppsala och Stockholm.
Så skönt att inte åka själv den här gången. :)



Fina Joel



klockren bild! :)





Vi fyra, underbart att vara samlade allihop!!!



På flaket...



Fortsatte med fika hos Elin med Mamma, Mormor & Morfar



Elin och Lina



Lina och Jag



Min fina, fina Joel och jag

     

Sedan åkte vi hem till Pappa, som bjöd på god mat

     

Tillslut var dagen till ända, och jag, mamma, Lina och Elin packade in oss i bilen för den långa resan neråt landet.



Underbara Norrland!

Men det var myggit som fan när vi klev ur bilen för att ta dessa kort. 
Det saknar jag INTE... ;)

Så det var några av bilderna, men tog sååå många fler. Vilket fint minne!

Hoppas din dag var toppen lillebror! Är så glad att jag kunde vara med!

Nä, nu har klockan passerat läggdags för länge sedan, så natti natti på er.

Puss

    


   

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul med bilder! Å fina va de! :D

Du får ta fler nu i sommar när du kommer "hem" igen... ;)

Puss å kram systeryster!

2009-06-17 @ 00:03:20
Postat av: Pappsen

Vilka underbara bilder

Är så jättestolt

PAPPSENKRAMISAR till er

2009-06-17 @ 00:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0