Dagens träning och annat

Ikväll blev det spinning som vanligt.
Med tanke på att regnet har vräkt ner hela dagen, så förstod jag att passet skulle bli fullt.
Och det blev det, folk fick t.o.m vända i dörren.

Skitkul pass, men kvavt i lokalen då det är så fuktigt ute.

Det är alltid lika kul att på positiva komentarer efter passet, speciellt då någon kommenterar mig som ledare och inte bara bra musik. :)

Träningen har fått lida i veckan, men var ju på resande fot ons och tors.
Fredan helt slut på då jag endast sov 4 timmar, och lördan strulade magen så jag var liggandes hela dagen efter jobbet.

Men nu är jag pigg och utvilad, så i morrn är det friska tag! :)

Har sett en film ikväll, rätt så läskig sådan.
Gillar man creepy filmer så ska man se den här:

Kan säga att jag skulle inte se den helt själv.....


The Unborn





Se inte trailern om du vill sova gott i natt... moahahahahaha ;)


Kommentarer
Postat av: Joel

Filmen är ganska bra än fast ja inte tycker om såna filmer. ;)

Kram

2009-06-14 @ 22:59:11
Postat av: Mor

Hmmm.... ska se...;)....kanske.....

2009-06-14 @ 23:25:49
Postat av: Vicky

Jag tror det var pizzan i fredags, jag hade oxå ont i magen!!!!!!!!!! Aldrig mera pizza därifrån....:)

2009-06-15 @ 11:09:39
Postat av: Fanny

Vicky: Neeej, fy fan! Fick vi inte ont i kaggen förra gången vi käkade där också? hmm, har svagt minne av det. NO MORE!! :)

2009-06-15 @ 15:51:49
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0