Dagens träning

Idag blev det en "snabbis" i form av 25 min på crosstrainern i friskt tempo.
Känner mig rätt så mör i kroppen sedan gårdagens pass, speciellt i bröst, mage och latsen.
Så det var skönt att bara köra kondition.

Ikväll var vi på sommarmiddag med mina kollegor, styrelsen och gruppansvariga.
God mat och alltid lika trevlig sällskap, som Angelica sa i bilen "vilket härligt gäng vi är".
Jag kan inte annat än instämma! :)

Kvällens klädval





Kjol från H&M
Topp från H&M
Jacka från Resteröds

Och min älskade skor från Bianco

Har insett att snart är det dags för en formcheck igen.... hoppas på ngt resultat på måtten.
Om inte annat så känner jag mig starkare och fastare!

Vägde mig för skojs skulle hemma hos Pappa förra veckan, 66.7kg.

Såg sista avsnittet av Desperet ikväll, bara att vänta till hösten igen då.
Det slår inte avslutningen på Grey's, såååå spännande och sååå många tårar!

Nä, nu ska jag passa på att lägga upp lite smått och gott från kära norr.

Kommentarer
Postat av: pappsen

Vad du är jättefin,

är så stolt.

Kramisar

2009-06-17 @ 00:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0