Dagens träning

Dagen började med att jag nästan försov mig, inte till jobbet men för att hinna träna.
Släntrade in på gymmet 07:40, så jag hade bara ca 30min på mig.

Benpress 1x15 65kg 2x10 75kg
Utfall med skivstång ovanför huvudet 3x1210kg
Stående vadpress 3x10 30kg, direkt efter varje set 10 utan vikt

Det var allt jag han med, men kändes grymt bra i benen, bra pump!

Efter jobbet var det dags för frissan, blev inte mörkare som planerat.
Jag och Frida kom fram till att lite slingor gör susen.
Så tråkigt att färga håret, och så bleker solen bort det mesta.

Före



Efter





Ser nuu att det inte syns sådan stor skillnad på korten, men det är slingor där iaf. :)
Tanken var inte att det skulle bli vita slingor, utan mer skiftningar, som solen sedan bättrar på.
Gjorde inga i överhåret, då slipper man se utväxten på slingorna sedan, finemang!

Har ju fått sååå långt hår nu, äntligen!

Ska testa kläder inför morgondagen, får se vad det blir för "blåsa".

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: pappsen

Hej på dej,

vad du är jättefin.

Soliga varma midsommarkramar från pappsen

2009-06-19 @ 00:06:39
Postat av: Madde

på cubus =)

2009-06-19 @ 01:42:34
URL: http://madde021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0