Bishops Arms

Det blev en kväll där tillsammans med mina fina kollegor, god dryck, mat och massa skratt! :)
Tanken var att vi skulle fira 40-åringen med Gocart, men pga vädret så fick vi ställa in, men plan B var inte helt fel den heller.
Vi har ju "wrooom wroom" innestående, det ser jag fram emot!

Så nu sitter jag här, sugen på McFlurry med dajm och chokladsås, hoppas M orkar åka förbi och köpa.
Jag är faktiskt egentligen hungrig! Men glass är gott..

Det märks att ämnesomsättningen har ökat enorm i och med min träning!
Jag är som skalmans mat och sovklocka!
På jobbet så behöver jag bara börja min fras med: "Nä, nu är jag..." så fyller någon i hungrig?
Hahaha, men det gör mig inget. :) Jag älskar MAT!

Maritas zucchiniplättar är grymma, måste bara pröva att sno ihop dem själv någon gång.

Moln, moln och ostadigt väder.
Helt plötsligt tog sommaren slut och det blev höst, gick fort i år!

Go'natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0