Nu saknar jag katterna!

Fasen, jag KOMMER INTE UPP på morgonen!
Är som en klubbad säl, föredrar att komma upp tidigt så jag hinner det jag planerat.
Skit, skit, skit...

Kom över den här remixen igår, tyvärr är inbäddning inaktiverad, så ni får en länk istället.

Skulle vara KANON på mitt spinningpass, men får inte tag på den. :( grrr!!!

Love it! Grymma dansmoves...


Sutassi vs. Michael Jacksson - BAD

Inget slår ju orginalet, men den går lite för segt.

Har installerat mixmeister nu, men jag har stora problem att hitta musik.
Fy fasen, ångest igen.. att det ska bli så varje gång.
Men har jag lyckats X-antal gånger förut så ska det väl gå vägen nu också.
Mitt pass kommer ROCKA!


Kommentarer
Postat av: Mor

Säg bara till så får du låna "guldkornen" igen....

Pussokram

2009-07-30 @ 01:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0