Gårdagens träning

Tränade med Maria igår, och vi utbytte några övningar.
Det blev rygg, axlar och mage.
Idag känner jag mig lite mör faktiskt, men det välkomnar jag.

Nu ska vi bara äta frukost och sedan bär det av till Granäs, till mormor & morfar och kusinerna. :)
Tror att det kommer bjudas på palt till middag, ska bli riktigt gott.

Hade riktigt trevligt igår kväll, fick träffa många goda vänner.
Och fick höra en och en annan som läser mig blogg, alltid kul att höra!
Det vore iaf kul om ni lämnade en kommentar någon gång. :)

Om 30 min åker vi, så nu måste jag lägga på ett kol.


Kommentarer
Postat av: Makkan

Vad glad jag blir att du har så trevligt där uppe =)

Jag börjar faktist sakna dig här hemma....Puss*

2009-07-05 @ 13:32:58
Postat av: Marita

Be mormor om receptet så kan jag göra efter de nästa gång.Efterson det var många som tyckte det var gott.Ha det så bra Kram Marita

2009-07-06 @ 10:14:17
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Härligt att känna sig mör när det kommer efter något bra iaf:) värre efter en utekväll!



hoppas jag får rumpan ur soffan snart!



kramar

2009-07-06 @ 17:18:32
URL: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0