Fredagsmys

Ikväll blir det fredagsmys...
Då var det bestämt, (gulliga mamma sponsrar bensinpengar) åker till stockholm så fort jag är klar med allt.
Det vill säga träning, stallet och så ska jag plocka ihop lite hemma.
Diska och kasta sopor om inte M behagat göra det. :P
För i morse var det disk högt och lågt.

Blir borta till på söndag, så i morrn ska jag på Pride, första gången någonsin så det blir en upplevelse.
Utvärdering kommer.... :)

Är sååå sugen på att shoppa... kliar i fingrarna, men jag får INTE!!
suck....

Känner mig ovanligt glad idag!
Vet inte om det har med solen att göra, eller så är det bara en bra dag helt enkelt.

Ha nu en mysig kväll allihop, vi hörs och ses.

Kram

Kommentarer
Postat av: josse

Skorna var från belle.. och nu fanns dom i rosa och vitt.. vet inte om det fanns i andra färger.. kollade inte :D 199.. rea! :D

2009-07-31 @ 14:12:46
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0