Dagens träning

Gårdagen blev vilodag.
Mamma och Reidar kom förbi, lämnade katterna som jag ska ha på besök i veckan.
Snacka om att dom håller igång.. Jag gick och la mig halv 11, det blev inte lugnt på kvällen förrän efter 12..
Sedan vaknade jag tidigare än tuppen.. tror jag fick ca 5 timmars sömn sammanlagt.

Nu till träninegn!
Är igång igen, men det är grymt tungt och allt går bara på rutin. (tur det funkar så iaf)
Semester och vila i all ära, men fasen så jobbigt nu i efterhand.
Måste vara duktigare nästa sommar, då har jag ju hela 5 veckors semester. :)

Rygg

Rodd i maskin
Latsdrag i "hiss"
Hög rodd i kabel
Latsdrag i kabel
Hantelrodd
Ländrygg på sned bänk

Avslutade med mage på balansboll

Kändes som sagt bara tungt idag, inget pump what so ever.
Bara slet som ett djur för att orka.

Dags för en kopp kaffe och en riskaka eller två.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0