Sen uppdatering...

... som vanligt, börjar nog bli en vana för er. Sorry!

Nyårskvällen blev lyckat, utan min andra hälft.
I manage on my own!

Här kommer kvällen i bilder, som sig bör.





Min outfit: Klänning VILA, fuskpäls Gina, skor Bianco, halsband Farmors

        

      

Under middagen

      

Alkoholen börjar ta ut sin rätt, jag tar fram min hederliga pose.



Jag och min kavaljer för kvällen, aka JP Chenet.

      

Kvällen fortsätter i vanlig festanda, klockan närmar sig 12 slaget.





Happy New Year!





Sedan var kvällen till sin ända, trötta belåtna och redo för hemfärd.

Det var mitt slut på 2008, början på 2009.

Kommentarer
Postat av: Mor

Bra Kvinna reder sig själv!! Du gör Mor stolt!!



Åhh... vad du var vacker!! Förstår att du hade en härlig kväll med fina vänner!!



Pussokram i massor!!!

2009-01-03 @ 22:52:07
Postat av: Fanny

Tack mamma! :)



Puss och kram!

2009-01-03 @ 23:16:51
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad har du för halsband? :-) Sjukt snygg klänning!

2009-01-03 @ 23:31:34
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0