Ridtur och Annons

Började dagen med morgon i stallet.
Det tog emot när jag klev upp ur sängen, men väl i stallet var det bara härligt att komma ut i friska luften.
Efter utfodringen putsade jag Boggis sadlar och träns, så nu är allt rent och fint inför "träningslägret" på Solberga.
Som vanligt i stallet så gick tiden alldeles för fort, så det blev en kort uteritt istället för att nöta på banan.
Riktigt härligt väder ute, B var pigg och framåt.



Nu har äntligen annonsen kommit ut, först ut i Västerås Tidning, kommer snart i VLT och sedan busskurer och bussar.
Kolla in puman, haha! Eller pumorna, rättare sagt!



Syns lite dåligt, men kan fixa bättre bild om ni önskar.

Efter stallet blev det lunch/middag och jul nr 3 hos svärföräldrarna.
Kom hem med en kofta från Gina, kökshanddukar, hatthylla + galgar, örhängen, kaffepress (eller vad det nu heter),´och lite annat smått och gott. Kommer inte ihåg nu när jag skriver, orkar inte gå och kolla heller.

I morgon jobbar jag bara 4 timmar, sedan blir det stallet.
Flyttar hästarna på tisdag, troligtvis.

Nu ska jag ha en pyssla om Fanny kväll, fotbad, hårinpackning, ansiktsmask och BUS bränna m.m.

Ha en trevlig söndagkväll!

Längtar till fredag och Let´s Dance, tror det kommer bli riktigt intressant.


Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad han är snygg när han är klippt!

2009-01-04 @ 21:10:48
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Mia

Du ser strålande ut i reklamen. Är du där under invigningen, självklart är du det. Jag ska nog dit med pojkvännens mamma. Vi syns kram

2009-01-07 @ 09:48:52
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/leiden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0