Just my luck..

Har endast 4 dagar på mig att pussla ihop mitt nya spinpass, och vad händer??!! Jo, dator j*veln går sönder!!
Eller moderkortet rättare sagt, alla mina låtar, bilder ja allt! kommer jag inte åt... inte igen var min tanke..
Paniken sprider sig, hur fan ska jag hinna göra klart ett pass på ngr dagar, utan en enda låt.
Alla timmar åt skogen!

Men, nu hade jag ändå lite tur i oturen, M fick på ngt magiskt vis igång den. Kopierade över allt till en extern hårddisk, thank god!
Men fy vilken panik jag hade! Har testat sätta igång den, men nu är den helt död...

Så här sitter jag, vid M:s dator, lyssnar på massa musik så öronen blöder.
Den här gången har jag kört fast ordentligt, tycker inte att jag hittar en enda bra låt att trampa till.

Hanna och Josse, ni har alltid en massa bra låtar! ngt tips?? :)

Galopptränade B idag, shit va han va pigg. KUL!

Nu ska jag nöta mer musik.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fanny jag vet hur det känns,vår dator bara dog..jag såg det värsta,men tur var att det gick att fixa.Alla bilder på Emilia som liten ,samt all musik.Tur att det löste sig =)

Ha det gott kram

2009-01-27 @ 14:40:21
URL: http://evalottastenvall.blogg.se/
Postat av: Josse

tyvärr...den delen har minskat lite för min del.. =( fullt upp med livet har jag märkt. :D . haha.. Hoppas ni kommer på lördag håller tummarna

2009-01-28 @ 19:50:40
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0