Är det inte det ena,...

så är det de andra.

Nu har jag haft tid att blogga, men legat i magsjuka! Ve och fasa, det är ingen hit!
Men nu är jag på bena igen!
 
Jag och Tess som kommit igång med träningen av våra hästar, men så bli Buggio halt igen och tess flyttar hem honom i morrn.
Så nu får jag själv åka ut varje morgon och fodra Boggi, sedan tillbaka efter jobbet, rida och natta honom.
Allt detta för att det ska bli billigare att ha honom uppstallad där.
Men det vette katten vad som är billigast, betala medr hyra och få honom utsläppt. Eller åka två ggr/dag.
Blir nog bara kvar där två veckor till, som det knns nu iaf.

Träningen förra veckan var verkligen guld! Lever på känsla än, önskar jag såg allt från marken.
Men känslan, den slår mkt!

Snart är det februari, och våren smyger sig sakta men säkert på... jag längtar till slutet av april!
Men det är ändå drygt 3 månader kvar.


 
Den här bilden togs 28/4, en helt underbar vårdag!

Nu är det bara slask och blött, som vanligt här nere.

God natt

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag längtar tills 7:e feb för då ses vi :-)

2009-01-21 @ 07:32:30
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0