Nice Lördag

Vaknade 07:20, frukost och sedan iväg till stallet, släppa ut hästarna mocka och sedan hem för en frukost nr 2.
10:00 gymmet, körde axlar, bröst och lite mage.
Sedan hem och kika lite på tv.
Fick ett mess av Vicky, hon ville ha med mig ut på en promenad med henne och Tyra.
Sagt och gjort, det var riktigt häligt!
Sedan åkte jag tillbaka till stallet, uteritt med Boggi.
Till en början var det kallt, men som jag fick jobba med att hålla honom lugn, så blev det allt annat än kallt.
Han var så pigg! Tänk om lite av den frammåtbjudningen kunde finnas i ridhuset.

Det var min dag, nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på ikväll..
Från full rulle till soffan, boring!
Men det är nog lika bra, ska vara i stallet 07:00 i morrn, fodra och släppa ut.
Så jag kommer iaf isäng i tid.

Är sugen på glass, får se om jag orkar gå och köpa ngt.
Annars blir det bara tv:n och jag.

Ska nog se nån film, kanske Flaschdance.

Hoppas ni har en härlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: isabell

du skulle ha varit här hos mig ikväll! jag och annica sitter o käkar ägg- och räkmackor o kollar på melodifestivalen :) du.. hur står det till annars då? nåt nytt?? vet du vad jag kom på härom dan? PALT! vi skulle ju göra palt tillsammans nån gång, men det blev ju aldrig... kanske blir när du kommer hit :) massa kramar!

2009-02-21 @ 20:53:31
Postat av: Josse

Värva medlemmar och du får poäng för gratis skor!!.. och för lite skor kan man väl aldrig ha ? Eller ?

http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=2486

2009-02-24 @ 20:33:35
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0