Sovmorgon

Hade världens sovmorgon idag, skönt så in i bängen!

Nu sitter jag bara och slösurfar.. finns inte så mkt annat att pyssla med.

Ikväll vore det sjukt gott med en pizza till middag!

Ska försöka ta mig an Boggi och raka honom, men det är inte det lättaste helt själv.
Jag får se vad jag beslutar mig för när jag väl är i stallet..

Hade en riktigt trevlig kväll igår, blev lite väl sent/tidigt bara.
Det är inte riktigt min melodi.. är ingen nattsuddare..

Nä, nu är jag hungrig..

Ska sparka igång tv:n och slänga i mig lite käk..

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: pappsen

Vad härligt då, det blev ett riktig nattsudd ser jag.

Ha det så bra.

Kramisar

2009-12-06 @ 22:14:17
Postat av: pappsen

Vad härligt då, det blev ett riktig nattsudd ser jag.

Ha det så bra.

Kramisar

2009-12-06 @ 22:14:27
Postat av: pappsen

Vad härligt då, det blev ett riktig nattsudd ser jag.

Ha det så bra.

Kramisar

2009-12-06 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0