Hemma kväll

För en gångs skull är jag hemma kl 19:00, minns inte när det hände senast.
Men så går det när jag är ute och ränner hela tiden!
Busy woman..

Träningen blev biceps & mage, fick gode skön kontakt idag!!
Nu har jag kommit in i mitt stim igen sedan semestern, flytt och allt.
Träningsvärken molar i kroppen och jag mår som bäst!
Äter mer nu och det märks på träningen, så här ska det växas liiite ;)

Har fundrat i x-antal år på att tatuera mig, men har alltid haft svårt att bestämma motiv och vart den ska sitta.
Men nu är området till 90% bestämt.. bakom örat och ner i nacken.. motivet är ännu lite flytande.
Ett steg i taget.. :)

Fasen, NU har jag lite hemlängtan! Alla vänner är hemma på annandagen/nyår, men vad fasen gör jag.
Julen firar jag med mamsen och Reidar... Så det kommer bli kanon myigt!
Men juldagen och nyår!!! What to do? Vem vill hänga med mig då??
HALLÅÅÅÅ!! Kommer känna mig pretty lonely...

Löser sig kanske med juldagen, men nyår ser inte ljust ut..

Ser iaf ljust på 2010, kommer bli ett kanon år! :)

Vill så mkt, och ska fasen fixa det också!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0