Livet är skört

Idag är en sorgsen dag, en person har gått bort efter en tids sjukdom.
En fin männsika med ett stort och varmt hjärta!
Han utstrålade ett lugn, som kunde få den mest stressade själ i shack.
Glimten i ögat och alltid vid gott mod.

Alla mina tankar går till hans fru och barn.

SAKNAD  
Så liten plats en människa tar på jorden
Mindre än ett träd i skogen
Så stort tomrum hon lämnar efter sig
En hel värld kan inte fylla det

Så litet ett människas hjärta är.
Inte större än en fågel.
Rymmer ändå hela världen
och tomma rymder större än hela världen
ändlösa tomma rymdskogar av tystnad sång.

Skriven av Ingrid Arvidsson, Livstecken 1964

Jag kan inte ungå att tänka på min älskade moster, som togs ifrån oss alldeles för tidigt, för alltid saknad.
Isa, fina underbara vän..
Gammelmormor...
Farfar..
Gammelmorfar..

Alla har lämnat ett avtryck i mitt liv, ett avtryck som inte går att sudda ut.
Den här är till er...



Livet är så skört och kan förändras så fort, ditt liv är här och nu.



Kommentarer
Postat av: Maria

Kram på dig Fanny

2009-08-11 @ 15:30:41
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Ida B

Och stor och varm kram till dig vännen!

2009-08-11 @ 15:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0