Tom..

Känner mig tom i skallen.. Sitter och lyssnar på en massa låtar, nu låter alla likadant.
Att det alltid ska vara så jobbigt varje gång, tur att det bara är två gånger/år.
SUCK!!!

Tror inte det kommer att gå så bra som jag trodde den här gången.
Alla låtar går i nästan samma tempo, ingen som helst variation.

Nä, tror jag lägger ner för ikväll!

P.S har jordens träningsvärk i magen, fy så skönt! :D
Nu vet jag hur den ska plågas framöver!

Sov gott!

Funderar på att ta med en gammal goding... vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

hmm....ok jag är ju som vanligt förvirrad. Men gissar att du håller på å sätta ihop låtar till pass? eller?

Hoppas det låter mer annorlunda idag:)



kramar

2009-08-08 @ 13:19:52
URL: http://styleandlifebyleia.se
Postat av: Mor

Ja den blir väl bra..!!!

2009-08-09 @ 17:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0