Jag har ont!

Ha en sådan ruskig träningsvärk i mina armar, rygg och lite i axlarna.
Helgens träning satte sina spår.

Vet inte riktigt vad det blir till att köra idag, funderar på bröst och lite axlar. (I den mån jag orkar)

Har insett att jag har totalt glömt bort vaccinationen på my precious!!
Så jäkla onödigt, får göra om grundvacc. igen!!
Har missat det en gång förut, jag och mitt minne.
Gruvar mig hur det blir när jag blir äldre, då det redan är så illa.

Första sprutan i kväll.. grymt onödig extra utgift! Inte så att man badar i pengar direkt.

Denna häst slukar money, men jag är lycklig som har honom!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha, klantskalle!!!

2009-08-18 @ 17:07:45
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Makkan

Du och ditt minne...

2009-08-18 @ 20:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0