Dagens träning

Sådär, då var den här dagen också avklarad.

Möte hela förmiddagen, så kul att samlas hela personalstyrkan, då vi är utspridda på två lokaler.
Bjöds på mycket god lunch, så hungriga jag blev grymt mätt och var det långt in på eftermiddan. :)

Efter jobbet blev det till att satsa på bredden, dvs ryggen. :)

Chins i chin/dippen, 26kg hjälpvikt
Rodd i maskin 25kg
Latsdrag i C.C 20kg
Rodd i i C.C 20kg
High row 15kg
Hantelrodd 16kg
Latsdrag i maskin 33kg
Ländrygg i ryggresaren


Segt pass, men kämpade mig igenom det!

Sedan tog jag mig iväg till Björnövägen, för att cykla med på en av de nya spinledarnas diplomering!
Ett 45min Bas pass, grymt härligt!!  
Så skönt att få ta ut sig och inte behöva tänka på att man ska orka leda passet.. ;)

Sedan blev det en promenad med hästen, eftersom han fick vacc. igår så ska han ta det lugnt i ngr dagar.
Nu sitter jag här, ska trycka i mig lite ägg och annat smått och gott.
Ja, det är sent på kvällen. Men äta bör man efter en kväll som denna!
Då räcker det inte med det man snabbt trycker i sig mellan passen.

Känner mig grymt nöjd med dagen, trots segt styrkepass.

I morrn blir det ben, oooh I LIKE! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0