Take a walk

Det var precis vad jag och Angelica gjorde ikväll, riktigt skönt ute, så varmt att det gick att vara ute i bara t-shirt.
I like it!

Nu börjar det blomma för fullt, härligt att se.




Boggi var inte helt 100 idag, ska ta och ringa E å rådfråga henne vad jag ska göra.

Onsdag och torsdag är jag hästledig i veckan, skönt då jag slutar 12:30 båda dagarna.
Onsdag enligt schema då jag jobbar lördag, torsdag enligt avtal då det är dag före röd dag.
Det är dock bittert att jobba på lördag, hade annars fått 3 lediga dagar.
Det positiva är att jag bara jobbar till 13:30.

Blev inget gym ikväll, känner mig inte så bra i ryggen. Så det blev vilodag/långpromenad.
Men i morrn tar jag igen det med råge.

Morgon: Biceps/triceps + mage
Lunch: Spinning
Efter jobbet: Rygg (så länge det känns ok i den)

Nu ska jag intälla mig i soffan för att se på cityakuten, CSI eller spårlöst. Har inte bestämmt mig än.

I morrn är enda "långa" arbetsdagen kvar den här veckan... känns lyxigt då man är van handels.

Kommentarer
Postat av: Elin

ÅH!!!! Vill oxå ha sommarvärme!!!!!!!!!!!

Kram

2009-04-28 @ 01:09:49
Postat av: Fanny

ja, jag förstår att du vill det! :) Men kom och hälsa på! 15maj, party party! ;)

2009-04-28 @ 13:36:44
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0