Power Plate

Idag har vi haft besök på jobbet av Marita (minns inte hennes efternamn) som förespråkar Power Plate.
Har testat en enklare version på Åbackens hemma, men den här slår den med hästlängder.
Inte så konstigt då utvecklingen går frammåt.

Jag tror inte att den här typen av träning kan ersätta all träning. Att det enda du skulle behöva göra, är att köra 20min på den ca 3ggr/vecka.
Men jag tror absolut att det är ett bra komplement till den träning man håller på med.
Gym, ridning, fotboll, ishockey m.m.
Vore kul att ha en sådan på gymmet, jag skulle absolut använda mig av den.

Nog om den...

Boggi blev skodd idag, han har fått så fina hovar nu! Vad ska jag göra utan Bettan nu när hon snart åker hem.
Blir utan både hovslagare och tränare... I feel sad!!
Träning efter skoning, skröt hej vilt om att det hade gått så bra, men fick äta upp det rätt snabbt!
Började inte alls bra, men när jag satt som jag skulle i sadel och hittade rätt knappar, så gick det bra,
Men det var väl de sista 10 minuterna, när vi slutade var han i det stadiet där man kan börja jobba honom.
Jag får öva mkt på min sits hädanefter, iofs så är det ju ingen nyhet, men det tåls att upprepas.

I morrn blir det en runda på joggingspåret, ska bli så skönt.. hoppas bara mina ben och rumpa pallar det.
Känner mig rätt så mör efter gårdagens grymma benpass, plus dagens vibbträning.
Det återstår att se vad jag orkar.
Men ett gympass blir det iaf i morrn kväll, axlar/bröst.
Tess har B i morrn, 2 hästlediga dagar den här veckan. Skönt!

Ska träffa tjejerna på gamla jobbet, Ljusexperten, på fredag.
Vi ska dricka lite vin och snacka skit, ska bli riktigt trevligt.
Men det blir lugnt, inge party party, sparar mig till 2maj då jag ska på 30-års fest.

Sedan blir det fest 9:e med spingruppen på F&S, och fest igen på min dag 15:e....Phu, händer mkt i maj..

Nu är det sängen som väntar, måste verkligen sova nu!


Kommentarer
Postat av: makkan

Lina, nu är det bestämt att det blir fest den 15:e...alltså på fredagen =) hoppas du är nöjd! ;)

2009-04-23 @ 10:33:48
URL: http://shomakie.blogg.se/
Postat av: hannah

Träna ngn dag? =)

2009-04-24 @ 12:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0