Inte en vanlig dag

Igår var inte ett vanligt avslut på dagen.

Ingen träning för E, dom har fått ringorm på Strömsholm. Fy sjutton!
Fick rida själv, allt gick bra! Skänkelvikningar i skritt längs meddellinjen, trav långsidan tillbaka.
Kanon fin trav, allmänt trevlig häst! galoppen lite sämre...

Fick mig en tankeställare, ska man inte våga rida själv nuförtiden. Tänk om det skulle hända mig?!
Allt gick iaf bra, trots det som hände.

Solen skiner, lite molnigt men det är SOL!

Visning ikväll för 2you, min gamla chefs jobb.
Efter det ska jag skynda mig till stallet, ridning och kvällsfodring.

Har jag nämnt att jag hatar IP telefoni, funkar piss på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vadå, vad har hänt?

2009-04-02 @ 14:21:31
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Det är rena mörkret har haft det i 6 år och det är tystnadens telefoni.Helt kass är digital ip telefoni, = svajmasternas show

pappsen

2009-04-02 @ 23:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0