Trött

Är så förbannat paj på morgonen när jag ska upp, men jag kan verkligen inte somna tidigare än vanligt ändå.
Gick och la mig tio igår, men somnade säkert inte förrän närmare tolv...
Får envist börja köra det som rutin, då kanske jag somnar tidigt till slut.


Stallet efter jobbet, blir tömkörning idag. B har gått på banan sön-ons.
Så det kan vara kul med lite ombyte för honom.
Är ju tyvärr för mörkt att rida ut när jag tagit mig upp på hästryggen.
Så det blir en tur på "stubben" på lördag.

Typsikt bara att Therese (tränaren) kommer i morrn, och jag jobbar.
Behöver verkligen ett träningspass nu.
Synd att man inte kan trolla.

Frukost på G, magen kurrar, M på ingående.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0