Sommarens góbitar

Hösten börjar verkligen göra sig påmind nu, löven börjar gulna och det är kyligt på mornarna och kvällarna.

Bjuder på lite sommarbilder och drömmer mig tillbaka till solen och värmen.

Gunnarn, "Lapplaya"





Åmsele, Mårdseleforsen



Storuman, Umeälven





Västerås, Power Meet





Norrfällsviken





Snart var helgen slut, M är med "garage grabbarna" och jag sitter hemma själv.
Tanken var att jag och Jaana skulle ta ölen ikväll, istället för igår. Men hon blev sjuk, så det får bli en annan dag.
Typiskt bara att jag blev själv hemma.

Just ja, igår hade jag och M 2-års dag. Men hör här, båda GLÖMDE bort det!!
Det slog mig idag, "fan vi skulle firat två år igår".
Men det gör ju inget, då båda missade.
Hade önskat att han kunde ställa in kvällen och fira med mig istället, men inte det..... typiskt...

Nä, nu ska jag trycka i mig lite choklad.

Kommentarer
Postat av: Josse

Fanns man med på bild till och med :D Ja jag hade en underbar power meet! :D All thanks to you. Grattis till 2 år! :D

2008-09-06 @ 22:42:55
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Mor

Åh vilka ljuviga sommarbilder...:)



OCH... Varma Gratulationer på 2-årsdagen!!!

Pussokram från mig och älgjägarn!

2008-09-06 @ 22:50:24
Postat av: Fanny

Tack Mamma och älgjägarn! :)

Puss och kram

2008-09-06 @ 23:40:18
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Leiden

vänta nu är grabben längst till höger på andra bilden under power meet din grabb?

2008-09-08 @ 08:39:27
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0