Onsdag

Då var allt inventerat och nerpackat i kartonger, skönt men ändå så ligger det lite ångest i luften.
Fan, som vi har kämpat för den där butiken!
Satt och fikade med Jaana efter våran sista dag, då blev jag faktiskt lite sentimental.
Men inga tårar på stan mitt bland folk, så bara att bita sig i läppen och tänka på annat.

På fredag ska vi ut och ta en "gravöl" för SWE. Då kan jag lipa om jag skulle känna för det.

Åkte ut till Ljusexperten och hängde där i tre timmar, första kunden gick galant.
Minnet kommer mer och mer, snart sitter allt.
Ju mer man gräver, desto mer kommer fram.

Sedan blev det en ridtur med Boggan, ska verkligen byta bett nu! Han vill inte böja sig för fem öre.

Förresten, jag planterade ju om i mina balkonglådor igår, blev riktigt fint om jag får säga det själv.



Vad tycker du?

Shit vad tiden rinner iväg, sängen nästa.
Jobbar hela dagen i morrn på LE, bevakad av en kille som ska förbättra oss som säljare.
Sedan blir det middag, bekostad av jobbet. Inte helt fel det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0