Myskväll

Jag kom hem från stan med ett par nya skor,  bruna stövlar. Utan klack, för en gång skull!
Bild kommer sedan.

Efter stan åkte vi till Svärmor, god middag och en liten donna som höll låda hela kvällen.
Inte ville hon sova, trots att hon var övertrött.

Jag och M åkte hem vid 21 tiden, sedan var det min/vår efterlängtade myskväll.
Film, vin och gotta....

Jobbat idag, till 17. Sedan i vanlig ording, stallet efter det.
Jag och Boggi gjorde ngt som iaf jag längtat så efter. Hoppade! :)
Men bara små sockerbitar, så idag blev det en "lek" dag.
B tyckte det var kul och lite jobbigt.
Helt plötsligt ska han både gå i form och hoppa, dressyrhäst som han på äldre dar blivit. Iaf till 99%,

Fick ett paket från HM, hade faktisk glömt bort det totalt.
Så det blev som julafton för mig, vad hade jag egentligen beställt?
Det var iaf en klänning, två toppar, ett skärp. Sedan var en cardigan och en väst restade.
BIlder kommer även på det.

Då man jobbar helg hinner man inte med så mkt, har inte ens hunnit testa kläderna.
Men innan sängen ska jag mannekänga framför spegeln.
M är ju måttligt intresserad som smakråd.

Allt för mig ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0