Kluven

Efter ett annat samtal så känner jag mig väldigt kluven.
Nu är det bara alternativ ett som gäller!
Kom igen, tänk positivt Fanny!

Fredag i morrn, vilket innebär slutet på veckan. Då skulle dom höra av sig, eller i början på nästa.
Hoppas på i morrn.

Det skulle hända så mkt positivt om det blir som jag hoppas.
Ett helt nytt yrke nästan, nya utmaningar och det ger erfarenhet.

Jaana tyckte jag skulle ringa upp, fråga hur det gick, säga att jag verkligen är jätte intresserad.
Om det fanns ngt jag kunde göra för att bevisa att jag verkligen är rätt person för jobbet.
Men vågar man det? jag som tycker det är nog jobbigt att ringa ett "vanligt" samtal till okända.

Här vänder det i svängarna....håll i er! ;)

Ingen skoning idag heller, fick veta att stallet på SH stänger 20:00, och jag slutade 19:00.
Så det blir på Tisdag, måtte skorna sitta kvar hela helgen.

God natt

Kommentarer
Postat av: Lina

RING, RING, RING! :-)

2008-09-25 @ 22:29:04
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0