Uppe i ottan

Äntligen lyckades jag! vaknade kl 06:00, klev upp 06:30.
Känns grymt bra, måste bara hålla detta nu. Vet att det skiter sig i morrn, är ledig, så då finns det ingen anledning att kliva upp så tidigt.

Igår lyckades jag göra en hel del, men inte allt som jag planerade.
Det blev iaf gymmet, putsade fönstrena (Shit så fint det blev) bytte gardiner, städade toaletten, lite i köket.
Sedan var det nog inget mer, annat än en sväng på ica och lite slappande framför tv:n. ;)
Jo, tvättade lite kläder också.

Men jag höll på få spader där ett tag med gardinerna i tv:rummet.
Upp på en stol, fixa hur de ska hänga.
Ner på golvet kolla hur det blev, inte bra.
Och sedan upp igen.
Och så höll jag på under hela bonde söker fru och ett tag till.
(nästan hela iaf, såg lite på tv åxå)

MMS:ade mamma minst tre gånger, sedan fick hon hjälpa mig via luren hur jag skulle hänga dem.
Till slut fattade jag, och det blev helt ok.
Skulle kunna fixa och trixa mer, men jag orkade inte hålla på.

Snart jobb igen och packa upp mera jul.
Ett litet försmak på det som komma skall.

Tycker konerna är jätte fina, sjävklart ska dom lysa, blir jätte fint sken från dom.
Så jag funderar på en i varje stl. Kanske en stor vit, mellan röd och liten vit.
Eller röd/svart/röd, eller röd/vit/röd, eller svart/vit/svart.
jaja, det visar sig.

   

Lina, vilken stjärna vill du ha? Den till vänster har ett mönster, hoppas du ser lite av det. :)

   

Stallet ikväll, hoppas vädret håller i sig.
Uppehåll, uppehåll, uppehåll...

2 veckor och 3 dagar kvar, sedan börjar jag på Friskis.

Åter till The voice, och Peter Settman.

Kommentarer
Postat av: Lina

Den vänstra :) Vad kostar den?

2008-10-16 @ 08:02:52
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0