Torsdag

Snacka om att jag var seg i morse, grymt seg.
Blev bussen till jobbet, sedan hinkade jag i mig vatten, red bull och ännu mer vatten.
Lagomt till lunch var jag människa igen.

Vicky tog hand om B idag, så ikväll har jag haft tv kväll.
Först du är vad du äter, sen när har man midjan under tuttarna?
Och nu har jag sett Fringe, spännande serie! Jag gillar den, so far.

Ledig i morrn, blir en sväng till gymmet, kanske stan och så stallet såklart.
Bio med Therese på kvällen, ska se Mirrors eller vad den nu heter.
Verkar vara jätte läskig, så nackdelen är ju att M åker till Göteborg med grabbarna.
Får sova helt själv hemma, huvva.
Men iofs så gör jag ju det varje kväll, men inte efter en skräckis...

Nu vill jag åka och hälsa på Lina, sedan så var det länge sedan Mamma och Reidar var på besök.
Hoppas det är en tydlig pik... ;)

Sedan vill jag självklart tillägga att min kära pappa är med och deltar i Skapa priset 2008.
Är så stolt över honom!
Som han har jobbat och kämpat för det här.
 
Pappa du är värd det tusen gånger om!

Kommer hålla mina tummar, och tänka positivt för dig!

Fasen vad jag kommer få mkt mer tid över på kvällarna, när jag börjar mitt nya jobb.
Sluta 17, stallet och sedan ändå hinna göra ngt vettigt hemma.
Då jag inte ska till stallet så hinner jag göra ännu mer! Soft!
Måste bara börja vänja mig vid att kliva upp kl 06:00

Så dags för sängen. Sov gott


Kommentarer
Postat av: Mor

Hmmm...-ler- piken är tydlig.... Vi får höras på tel..!

2008-10-03 @ 16:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0