Nere

Känner mig lite nere idag..

Seg dag på jobbet, trött och hängig.
Trodde älskade Boggi skulle lyfta min kväll och avsluta dagen i topp.
Men inte det! Idag är han billig, det säger väl allt!
Den underbara känslan som fanns i söndags är som bortblåst.

Till råga på allt. Kommer hem, hungrig som en varg efter ett svettigt ridpass.
Marcus hade lovat fixa mat, men inte fanns det ngt till mig.
Panik, orka handla/laga ngt nu. NEJ!
Det enda som finns att tillgå är knäckebröd, en skinkskiva och mjölk.
Underbart, va mätt och belåten jag kommer känna mig efter den festmåltiden.

Så därav känns min dag inte toppen, skulle varit lite bättre med käk i kistan.

Ledig i morrn, en liten tröst iaf.
Stallet på fm, hoppas på en mer positiv häst.

Kommentarer
Postat av: Mor

Ha en jättefin dag idag gumman!

Pussokram

2008-10-17 @ 08:47:21
Postat av: ÅM

Hoppas det känns bättre idag. Vet precis hur det känns med en häst som inte gör riktigt som man vill och en man i huset som inte heller gör riktigt som man vill ;-) Kram

2008-10-17 @ 11:52:37
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Anna

Skuggade genom din blogg..Du det löser sig!

(lika snygg som vanligt! Miss you sister!

2008-10-17 @ 15:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0