Mysig kväll

Luktade mat när jag klev innanför dörren, en överaskning då jag var beredd på att svira ihop köttfärsås och pasta.
Det var helt otippad men väldigt välkommet, mitt hjärta kan om han vill!

Virriga jag glömde mobilen på jobbet, fan va halv man känner sig.
Så beroende man har blivit av den kära nallen.
Nu när den ligger där i skåpet så har väl alla ringt bara för det.
Så om du har ringt eller messat utan svar från mig, så vet du nu vad det beror på. ;)

En annan mer irriterad sak har dykt upp idag.
Jävla vet. station i storuman... Gjort fel redan från ruta ett och ignorerar mig totalt!
Jag ska betala för en tjänst jag ej bett om, jag blir fakturerad till Stensele.
Dom ringer inte upp mig trots att dom lovat. Och dom tycker det är rimligt att ta 800 spänn, för att ha stoppat en temp i röven på min häst!
Hade dom gjort en allmänundersökning som det stod på fakturan, så hade dom sett att han bitit av en tand.
Nu är jag måttligt arg!
Det är väl bara att hosta upp pengarna, för att ha fått hjälp med absolut ingenting.
Skulle inte alls vara upprörd om dom hittat felet på Boggi.
Men det här ska bestridas!

Utgång i morgon kväll, synd bara att Lina och Ida inte kunde komma.
Ville ju visa er utelivet i Västerås!

Stallet och ett pass på hästryggen först, sedan en sväng på stan.
Måste hitta ngt att ha på mig.

Änligen ledig helg, sedan väntar sista veckan på Ljusexperten.

Trevlig helg, kram på er!

Kommentarer
Postat av: desjer

JOTACK,allt är bara bra :) haft en bra dafg?

2008-10-24 @ 22:26:13
URL: http://dessu.blogg.se/
Postat av: Mor

Synd att Uppsala tjejerna inte kommer...!! Du får väl ligga i och tjata..:/

Pussokram från oss

2008-10-24 @ 23:43:34
Postat av: Josse

Vero moda.. :D skit snygg va den. :D Söndag jobbar jag

2008-10-25 @ 09:40:42
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0