Min kärlek

Han är min klippa, trots mina hemska tankar och ord om honom igår.
Vi hade nog båda en dålig dag.
Och då pratar jag om den finaste, Boggi!

Men idag var det helt andra takter!
Han gick så bra, positiv och följsam.
Lite seg men det kompenserade han med den fina formen.
Gick som en klocka!

Så än så länge har dagen varit toppen!

Kakor och saft med Therese, och en massa prat, alltid lika trevligt.
Du, vi kanske skulle åkt in ngn helg rill rocklunda och tränat i ridhuset.
Jag vill ju så gärna rida på det underlaget! ;)
Säg bara till, jag är på!

Nu ska placera mig framför spisen, så jag och min tomma mage får i sig ngt med än saft och kakor idag.

Ikväll blir det Idol och frossa i godsaker, ett eller två glas vin på det.
En mysig fredag kväll helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Tess

vi lär...ska bara försöka få kraken ren i trampet först :)

2008-10-21 @ 22:13:34
URL: http://www.metrobloggen.se/tesa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0